Har du ikke fått pakken din?

    Vi sender ut varer kl 11:00 på hverdager, med mindre du ikke har lagt inn en forhåndsbestilling. Har du ikke mottatt pakken din etter noen dager, så er det noe galt.
    Sjekk først sporingen din i Posten eller PostNord i appen.
    RIng deretter Posten på tlf 22030000 eller PostNord 98709300 eller Posten/ PostNord sine hjemmesider sin kundeservice-chat, for å sjekke hvor pakken din er.
    Posten/ PostNord ser og har sporing på pakken din og skal kunne fortelle deg hvor pakken din er. Vi pakker i olivengrønne poser med Tinkafu på i hvit skrift, om posten etterspør dette.
    Kan de ikke hjelpe deg, send oss en mail, og husk og informere Klarna om at pakken din ikke har kommet frem, slik at du ikke unngår eventuelle gebyrer.

    Ordrenummer:*

    Navn:*

    E-postadresse:*

    Telefonnummer:

    Hvilken dag kontaktet du Posten og etterlyste din vare ? *

    Vi kontakter deg innen 48 timer på hverdager.